Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11328/683
Title: A comunicação de marketing na rede social Facebook: evidências de um estudo prático.
Authors: Pires, Paulo Alexandre Botelho Rodrigues, orientador científico
Botelho, Virgínia da Fonseca
Keywords: Redes sociais
Apelo racional
Apelo emocional
Público-alvo
Interação
Social networks
Rational appeal
Emotional appeal
Target audience
Interaction
TMG
Issue Date: 2013
Citation: Botelho, V.F. (2013). A comunicação de marketing na rede social Facebook: evidências de um estudo prático. (Dissertação de Mestrado), Universidade Portucalense, Portugal. Disponível no Repositório UPT, http://hdl.handle.net/11328/683.
Description: Dissertação de Mestrado em Gestão.
URI: http://hdl.handle.net/11328/683
Appears in Collections:REMIT - Dissertações de Mestrado / MSc Dissertations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TMG 6 (RESUMO).pdf50.45 kBAdobe PDFView/Open
Acesso Restrito.pdf406.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.