Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11328/2430
Title: O envio de comunicações publicitárias não solicitadas (spam) para fins de marketing direto: Proibição ou admissibilidade?
Authors: Rebelo, Fernanda
Issue Date: 2016
Publisher: Editorial Egregius
Citation: Rebelo, F. (2016). O envio de comunicações publicitárias não solicitadas (spam) para fins de marketing direto: Proibição ou admissibilidade? In R. Mancinas-Chávez (coord.), Atas del Congreso Comunicación y Pensamiento: Aportaciones para el Debate en el Siglo XXI, Sevilla, España (pp.36-37). Sevilla: Egregius Ediciones. Disponível no Repositório UPT, http://hdl.handle.net/11328/2430
URI: http://hdl.handle.net/11328/2430
ISBN: 978-84-945243-0-1
Appears in Collections:IJP - Comunicações a Congressos Internacionais / Papers in International Meetings

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Libro resúm Comunicación y Pensamiento Sevilha 2016.pdf40.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.